بازار خرید و فروش انواع تونر

یکی از اصلی ترین موادی که برای دستگاه چاپگر مهم است، تونرها هستند. آن ها را ما در بازار به عنوان پودر و جوهر می شناسیم در حالی که نام اصلیشان تونر است. این نوع از محصول را شرکت های مختلفی با استفاده از مواد اولیه گوناگونی در رنگ بندی های متنوعی می سازند و وارد بازار می کنند. به نوعی می شود مدعی شد که بدون این کالا، دستگاه چاپگر علناً از کار می افتد. در هر صورت، با مراجعه به بازار فروش می توان خرید تونر را در انواع مختلفی انجام داد که مخصوص برند دستگاه پرینتر است.

قیمت تونر در بازار تهران

قیمت تونر در بازار تهرانبرای این که بتوانید تازه ترین قیمت تونر در بازار تهران را به دست آورید، نیاز است که سری به فروشگاه های متعددی بزنید. اصولاً آن دست از فروشندگانی که در زمینه فروش انواع تجهیزات کامپیوتر و ماشین های چاپ هستند، این نوع از محصول را برای مشتریان خود ارائه می دهند که نرخ ها را نیز اعلام می دارند.

البته باید گفت که قیمت مصوب تونر چندان آشکار نیست و به دلیل وارداتی بودن بیشتر این محصولات، نمی توان نرخ ثابتی را برای آن ها اعلام نمود. در هر حال، می شود با مراجعه به تامین کننده تونر، تازه ترین نرخ ها را به صورت حضوری و یا غیر حضوری به دست آورد. باید گفت که پودر تونر و نرخ آن بستگی به موارد مختلفی دارد.

اول این که نوع ایرانی با نوع خارجی تفاوت می کند. مسئله دوم این است که می توان آن را در بسته بندی های گوناگونی خرید. هر چه یک بسته از وزن بیشتری برخوردار باشد، طبعاً نرخ آن هم بالا می رود. مسئله سوم، برندهایی می باشند که آن را می سازند. این برندها هر کدام کالای شان با دیگری تفاوت نرخ دارد.

مسئله چهارم این است که خرید تا به چه شکلی می خواهید انجام دهید. فروش تونر به شکل عمده و جزئی انجام می شود که نوع عمده، ارزانتر تمام می گردد.

خرید تونر به صورت عمده

خرید تونر به صورت عمدهبرای آن دسته افرادی که می خواهند خرید تونر به صورت عمده را انجام دهند، توصیه می نماییم که سری به فروشگاه های مختلفی بزنند. البته توجه داشته باشید که در این جا منظورمان تونر صورت نیست و این محصول کاملاً با نوعی که در چاپگرها به مصرف می رسد، فرق می کند. بهرحال آن کالا را می توانید از برندهای تونر برادر و تونر سی گل بخرید.

روی هم رفته، تونرهای مخصوص دستگاه های چاپ را بهتر است که به شکل کلی از مراجع اصلی آن به دست آورید. باید گفت که آن ها را اشکال مختلفی توزیع می کنند. مثلاً تونر فله ای و بسته بندی شده داریم که نوع دوم بیشتر مشتری دارد. اما خرید این محصول را به شکل کلی می شود از این مراجع انجام داد:

  • کارخانجات تولیدی: آن ها به شکل انبوه به تولید محصول خود می پردازند و به همان گونه نیز کالایشان را در بازارهای سراسر کشورمان توزیع می کنند.
  • شرکت های وارد کننده تونر: نوع خارجی را عرضه می دارند. آن ها هم از جمله فروشندگان اصلی عمده محسوب می شوند.
  • نمایندگی ها: هر کدام از شرکت های بالا، شعب رسمی ای دارند که در جای جای ایران به عرضه کلی محصول می پردازد.
  • بازارهای حضوری و غیر حضوری: در همه جای کشورمان قابل دسترس هستند و از جمله مراجع اصلی فروش عمده ای می باشند.

فروش تونر صادراتی

فروش تونر صادراتیصادرات تونر به کشورهای گوناگونی صورت می گیرد. در این عرصه، عمدتاً شرکت هایی که در کار تولید هستند فعالیت می نمایند. آن ها همین طور کالای خود را با همکاری برخی از بازرگانان به ممالک متفاوتی از جهان ارسال می کنند. باید گفت که صادرات چنین کالاهایی به سود فروشنده و همین طور کشور تمام می شود.

در کل، یک صادر کننده تونر، موارد مختلفی را بایستی در نظر بگیرد تا بتواند در بازار جهانی، کالایش را به شکل گسترده ای توزیع و پخش کند. برای مثال، فروش تونر صادراتی حتماً باید با کیفیت عالی ای انجام شود. همین طور همه استانداردها در آن در نظر گرفته شده و سپس در بسته بندی های گوناگونی ارائه گردد.

عموماً بسته های این محصولات یا از جنس پلاستیکی تشکیل شده اند که قوطی مانند اند و یا این که آن ها را می شود به شکل پاکت های کوچک و بزرگ تهیه کرد.

صادر کنندگان تونر یک کیلویی و همین طور در وزن های کمتری هم به آن سوی مرز ارسال می دارند. آن ها سعی می کنند تا از مواد تشکیل تونر با کیفیت برای نوع صادراتی استفاده کرده و آن را سپس با نرخ های مناسبی در اختیار مشتریان خود قرار دهند. این گونه است که می توان یک محصول خوب و کاربردی را صادر نمود.

نمایندگی پخش و فروش انواع تونر

نمایندگی پخش و فروش انواع تونربا مراجعه به نمایندگی پخش تونر، می توان انواع این محصول را به دست آورد. قابل ذکر است که شرکت های سازنده این کالا، محصولات خود را در تنوع بالایی در بازار ارائه می دهند که از کیفیت های گوناگونی برخوردار می باشد. از طرفی، مشتریان همواره برای تهیه نوع اصل کالا به نماینده فروش تونر سر می زنند.

عمدتاً شعب رسمی در شهرهای متفاوتی ایجاد می شوند. آن ها سعی می نمایند تا کالایی را در اختیار مشتریان خود بگذارند که از هر نظری با کیفیت بوده و از سوی دیگر، تضمین شده باشد. اگر می خواهید که به شکل کلی و یا جزئی، خرید این محصولات را در مرغوبیت بالا انجام دهید، خوب است که سری به این شعبه ها بزنید.

نمایندگی های را می شود اصولاً از بازار تونر و همین طور سایر تجهیزات دستگاه های چاپگر پیدا کرد. آن ها بهترین مارک تونر را در اختیار مشتریان خود می گذارند.

مرکز تولید انواع تونر در غرب کشور

مرکز تولید انواع تونر در غرب کشورغرب کشورمان به نوعی مرکز تولید انواع تونر است. شرکت هایی که در این بخش از ایران فعالیت می نمایند، محصولات خود را با در نظر داشتن استانداردهای خاص و به وسیله ماشین آلات پیشرفته تولید می نمایند. آن ها سعی شان بر این است تا در رنگبندی های گوناگونی اقدام به این کار کنند و کالایی مرغوب را بسازند.

در هر صورت، کارخانه تولیدی تونر، از مواد اولیه متفاوتی در این زمینه استفاده می کند که به برخی از آنان در این جا اشاره می کنیم. به این موارد توجه داشته باشید:

  • پودر کربن
  • پلی استر
  • اکسید آهن
  • رزین
  • پلیمرهای خاص مورد نیاز در این صنعت
  • و سایر موارد تشکیل دهنده دیگر

صادرات تونر به قیمت عمده

صادرات تونر به قیمت عمدهبیشتر کسانی که در عرصه صادرات تونر فعالیت می نمایند، محصولات خود را با نرخ های مناسبی ارائه می دهند. آنان برای جذب مشتری بیشتر، سعی می کنند تا در گام نخست، به قیمت عمده کالا را به فروش رسانند. این گونه سریع تر خواهند توانست که تونرها را به فروش رسانده و سریع هم به سود آن برسند.

در هر صورت، صادرات اقلامی از این دست، می تواند همراه با سودآوری بالایی باشد. در حال حاضر، بیشتر شرکت های تولیدی و تجاری، سعی شان بر این است که دستکم بازار کشورهای همسایه را در دست داشته باشند که در این حوزه به نظر می رسند موفق عمل کرده اند.

با در نظر داشت آن مواردی که پیش از این که اشاره کردیم، طبعاً کارخانه های ما توانایی بیشتری خواهند داشت تا محصول خود را به کشورهای فراتر از منطقه هم ارسال کنند.

روی هم رفته، تونرها از جمله مواد پرکاربرد به شمار می روند که بدون آن ها کار برای کسانی که در حوزه چاپ هستند، سخت تر نیز می شود. به همین دلیل است که ما شاهد بازار پر رونقی در این بخش هستیم. فرقی هم ندارد چه در داخل و چه در خارج، جوهرها مشتریان بالقوه خود را دارا می باشند و این نشان دهنده سود بالای تجارت آن است.

وارد کننده برتر در حوزه تونر

وارد کننده برتر در حوزه تونرعمدتاً شرکت هایی که سازنده کارتریج های اصلی می باشند، پودر یا تونر رنگ آن را نیز تولید می کنند. آن ها همین طور برای این که مشتریان شان با مشکلی در آینده مواجه نشوند، به ارائه محصولات خود به شکل گسترده ای در بازار های جهانی می پردازند.

در این عرصه، در کشورمان نیز وارد کننده برتر در حوزه تونر وجود دارد که محصولات شرکت های برند و معتبر جهانی را وارد می نمایند. آنان برای این کار سعی می کنند تا به مراجع اصلی فروش سر بزنند. این گونه خواهند توانست که تونر اصل را به دست آورده و سپس برای رفع نیاز مشتریان در بازار داخلی، آن را وارد می کنند.

روی هم رفته، واردات این گونه از محصولات به شکل بسته بندی انجام می شود که از 70 گرم تا بالای یک کیلوگرم آن را وارد می نمایند و هر کسی بر اساس نیازی که دارد، می تواند آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

بهترین برند تونر در سراسر کشور

بهترین برند تونر در سراسر کشورمی توان با اندکی جستجوی بیشتر، بهترین برند تونر در سراسر کشور را به دست آورد. این کار را به شکل حضوری و غیر حضوری می شود که انجام داد.

در کل، شرکت های بزرگی که در حوزه تولید و یا واردات این محصولات فعالیت می نمایند، موارد گوناگونی را در نظر می گیرند تا بتوانند کالایی از هر نظر خوب و مرغوب را به دست مشتریان برسانند.

عمدتاً برندهای برتر در این عرصه، محصولات شان را برای پرینترها و چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید می سازند که به این ترتیب می شود در این رنگ ها، محصول را از عرضه کنندگان مختلف به دست آورد:

  • رنگ مشکی تونر
  • رنگ سفید تونر
  • رنگ آبی تونر
  • رنگ قرمز تونر

عرضه تونر با قیمت مناسب

عرضه تونر با قیمت مناسبدر بعضی از مراکز فروش، می توان فروشگاه هایی را پیدا کرد که در کار عرضه تونر با قیمت مناسب هستند. آنان محصولات شان را در تنوع بالایی ارائه می دهند و از سوی دیگر، این کالا را به شکل گسترده ای در بازار پخش می نمایند.

باید گفت، در هنگام خرید یک تونر خوب، به برند آن، کیفیت محصول، اصل بودن و همین طور تاریخ تولید و انقضاء آن بایستی توجه داشته باشید. همچنین سعی کنید تا تونرها را در هنگام استفاده با احتیاط مصرف کنید، زیرا که موادی سمی به شمار می روند و به همین سبب ممکن است که برای تان مشکلی پیش بیاورند.

روی هم رفته، خرید را نرخ های پایین را به راحتی می توان با در پیش گرفتن راه های گوناگونی انجام داد. شما در هر برندی که بخواهید، امروزه در بازار این تونرها پیدا می شوند.

بازار تونر درجه یک در شمال

بازار تونر درجه یک در شمالدر شمال کشورمان، می توان نوع درجه یک تونر را از بازارهای متفاوتی تهیه کرد. از طرف دیگر، آن را فروشندگان گوناگونی ارائه می دهند.

باید توجه داشته باشید که کیفیت پودر تونر، به کوچک بودن ذرات آن بستگی دارد. هر قدر این ذرات ریزتر باشند، مرغوب بودن کالا را ثابت می کنند؛ زیرا که چاپ با بهترین کیفیت صورت می گیرد.

تولیدی های برتر در این حوزه، عموماً سعی می کند تا محصولات شان را به نزدیک به 8 میکرون بسازند. شما هم اگر می خواهید که یک کالای مرغوب را به دست آورید، بهتر است که در درجه نخست، به مدل دستگاه خود نگاه کنید و سپس بر اساس همان مدل، محصول را بخرید. این شرط اصلی در سالم ماندن کارتریج پرینترها می باشد.

ارائه انواع تونر یک کیلویی با ضمانت

ارائه انواع تونر یک کیلویی با ضمانت در بازار فروشندگان وجود دارند که ارائه انواع تونر یک کیلویی با ضمانت را انجام می دهند. این عرضه کنندگان محصولات شان را در کیفیت های مختلفی برای مشتریان خود عرضه می دارند. می شود با مراجعه به بازراهای گوناگونی، سریع این فروشندگان را یافت.

در هر صورت، این جوهرها به شکل بسته بندی ارائه می شوند که این کار مزیت های مختلفی دارد، از جمله موارد زیر:

  • باعث نگهداری مطلوب پودر می گردند.
  • نمی گذارند رطوبت به آنان برسد.
  • راحت می توان حمل شان کرد.
  • به خوبی می شود آن ها را در کارتریج ها ریخت
  • و سایر موارد دیگر از این دست

تهیه فوری تونر با ارسال رایگان

تهیه فوری تونر با ارسال رایگانبرای تهیه فروی تونر با ارسال رایگان، بهترین کار این است که سری به فروشگاه های آنلاین معتبر بزنید.

این کار با راحتی انجام شدنی است. شما فقط نیاز است که در مرورگرهای اینترنتی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید. به سایت های متعددی بر می خورید که در این حوزه فعال می باشند.

بدون دردسر آن نوع خاصی از تونر را که نیاز دارید، می توانید از این عرضه کنندگان مجازی با تضمین کیفیت تهیه کرده و سپس کالای سفارش داده شده را در اسرع وقت تعیین شده در هر جایی از کشور که هستید، فوری و بدون پرداخت هزینه های حمل و نقل، تحویل بگیرید.

4

  1. فروش تونر شارژ دستگاه کپی با قیمت مناسب – مرکز فروش تجهیزات اداری | اداری تجهیز گفت:

    […] و همین طور رنگ بندی های متفاوتی به دست آورد. فروش تونر شارژ دستگاه کپی، از سوی مراجع متفاوتی صورت می گیرد. این مسئله به نوع […]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید