پخش عمده کارتریج تونر در سبز VG ریکو

خرید و دریافت قیمت کارتریج تونر در سبز VG ریکو از طریق وب سایت شرکت افزار گستر به صورت نمایندگی فروش عمده و خرده ویژه همکاران و مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید و سفارش انواع کارتریج تونر ریکو با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

ویژگی های کارتریج تونر در سبز VG ریکو

کارتریج تونر در سبز ریکو از با کیفیت ترین تونرهای شارژ موجود در بازار ایران می باشد. این تونر علی رغم غیرفابریک بودن از کیفیت چاپ خوبی بر روی کاغذ برخوردار است. مقرون به صرفه بودن این تونر نسبت به تونرهای دیگر مشتریان را ترغیب به خرید این محصول نموده است. یکی دیگر از ویژگی های این تونر داشتن حداقل تولید تونر زائد در دستگاه می شود. این تونر از با کیفیت ترین تونرهای ساخت چین می باشد که در ایران بسته بندی می گردد.

کارتریج تونر درب سبز VG ریکو

تونر شارژ ریکو VG سازگار با چه دستگاه هایی است؟

کارتریج تونر در سبز VG ریکو برای دستگاه های مدل ۱۰۶۰, ۱۰۷۵, ۲۰۶۰, ۲۰۷۵, ۴۰۰۰, ۴۵۰۰, ۶۰۰۲, ۷۵۰۰ و سایر مدل های کپی ریکو آفیشیو قابل استفاده می باشد. توصیه می شود قبل از استفاده به نکات زیر توجه گردد:

 

۱- قبل از مصرف کارتریج تونر را در حالت افقی خوب تکان دهید! ۲- درب قوطی به آرامی باز و از تماس ذرات تونر با دستان و چشم ها خودداری گردد! ۳- قبل از قرار دادن کارتریج در درون هاپر دستگاه حتما از اتمام تونر قبلی مطمئن شوید! ۴- در فضای خشک و خنک، دور از رطوبت نگه داری شود!

مقصود از «شارژ کارتریج ریکو» چیست؟

شارژ یا پر کردن مجدد کارتریج خالی شده از تونر را «شارژ» گویند. در عمل شارژ دیگر نیاز به صرف هزینه های زیادی جهت خرید کارتریج های فابریک نمی باشد. کاربر پس از خالی شدن هر یک از کارتریج های خود مبادرت به پر نمودن کارتریج نموده و دیگر نیاز به خرید کارتریج جدید ندارد. این عمل سبب می شود کاربر در هزینه های خود مدیریت و صرفه جویی نماید.

کارتریج تونر درب سبز VG ریکو

مشخصات کارتریج تونر در سبز VG ریکو

وزن خالص: ۱۱۰۰ گرم، نام برند در ایران: در سبز وی جی – VG، وزن کارتریج به همراه تونر: ۱/۴ کیلوگرم، نام برند دستگاه: ریکو آفیشیو – Ricoh Aficio، کشور سازنده: چین – China، دستگاه های قابل استفاده: ۱۰۶۰, ۱۰۷۵, ۲۰۶۰, ۲۰۷۵, ۵۵۰۰, ۶۰۰۰, ۷۰۰۰, ۹۰۰۰.

قیمت خرید تونر ریکو در سبز VG اصلی

برای دریافت آخرین قیمت خرید کارتریج تونر VG ریکو و ثبت سفارش و مشاوره می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید. شما می توانید آخرین اخبار محصولات و اطلاع از فروش های ویژه شرکت، ما را از شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید