قیمت پخش عمده مرکب ریسو RZ

فروش و دریافت قیمت خرید مرکب ریسو RZ مشکی و رنگی به صورت عمده و تکی از طریق وب سایت افزار گستر میسر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید مرکب ریسو RZ می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

مرکب ریسو RZ طرح فابریک

کمپانی ریسو یکی کمپانی های معتبر در زمینه ماشین های اداری و چاپ می باشد. این دستگاه ها در کشورمان ایران به صورت استوک اروپا یا آمریکایی وارد شده و مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دستگاه چاپ و تکثیر، معروف و پراستفاده در ایران دستگاه ریسو RZ می باشد. این دستگاه ها را می توان به وفور در اکثر چاپخانه ها و مراکز نشر مثلاً مراکز تکثیر اعلامیه و کارت عروسی و ترحیم مشاهده کرد.

مرکب ریسو RZ

این دستگاه ها با دستگاه های کپی لیزری متفاوت است. برخلاف دستگاه های کپی لیزری این دستگاه ها از مرکب به جای تونر بهره می برند بدین صورت که تصویر توسط ترمال دستگاه بر روی مستر می افتند و آن نقاط را می سوزاند که در آن حالت مرکب در آن جایی که سوخته است تزریق می‌ شود و بر روی کاغذ نقش می بندد.

 

مرکب ریسو RZ طرح فابریک بسیار مرغوب بوده و با دستگاه سازگاری بالایی دارد و تا آخرین ذرات مرکب آن استفاده می شود. دریافت و تهیه یک مرکب مرغوب از مراکز معتبر پخش و فروش یا نمایندگی های رسمی ماشین های اداری سبب حذف واسطه و کاهش قیمت برای شما مشتریان می گردد.

نمایندگی پخش عمده مرکب ریسو RZ

تهیه و پخش عمده یا تکی مرکب ریسو RZ مشکی و رنگی از طریق وب سایت فروشگاه افزار گستر امکان پذیر شده است. شما میتوانید مرکب ریسو RZ را به صورت عمده و کارتنی یا تک عددی با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

مرکب ریسو RZ

کافیست با واحد فروش ما در تماس باشید و ضمن دریافت آخرین قیمت این محصول و سایر محصولات کالا خود را در سراسر کشور در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. جهت اطلاع از تخفیف ها و آخرین اخبار ما را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید