قیمت وب ریکو آفیشیو اصل کپی پلاس

قیمت وب ریکو MP9000، MP8000، MP7000، MP6000، MP5000، MP4000، 1060، 2060، 1075، 2075 اصل برند کپی پلاس از طریق وب سایت شرکت افزار گستر به صورت عمده و تکی امکان پذیر می باشد. برای دریافت قیمت وب کلینر و سایر مدل های دستگاه ریکو با ما همراه باشید. شما می توانید محصول خود را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت خریداری و تحویل بگیرید.

 

جهت خرید و دریافت آخرین قیمت قطعات درجه یک کپی ریکو آفیشیو با واحد فروش ما در ارتباط باشید. وب کلینر ریکو از مواد مصرفی دستگاه های کپی ریکو به حساب می آید و در برند و مدل های مختلف به فروش می رسد.

وب کلینر ریکو چیست و چه وظیفه بر عهده دارد؟

وب کلینر یکی از قطعات درون یونیت فیوزینگ یا همان هیتر دستگاه های کپی ریکو می باشد و وظیفه آن تمیز نمودن دور هات رول از ضایعات باقی مانده تونر و گرد و غبار است. وب ریکو از حالت چرب و روغنی برخوردار بوده و این خاصیت باعث می شود ذرات ناخالصی را به خود بچسباند و از روی هات رول یونیت هیتر پاکسازی‌ نماید.

قیمت وب ریکو

وب کلینر ریکو کپی پلاس ساخته کشور ژاپن از بهترین نوع وب کلینر در ایران می باشد و متراژ کامل و زیادی دارد. وب ها از جنس الیاف نسوز آغشته به نوعی روغن مخصوص می باشد و بر اثر مرور زمان مصرف شده و تمام می‌شود. وقتی رول وب تمام شود دستگاه به اپراتور پیغام تعویض وب را می دهد.

خرید و دریافت قیمت وب ریکو مرغوب اصلی

قیمت وب ریکو

قیمت وب ریکو اصلی و با کیفیت باعث کاهش هزینه در خرید و تمیزی در پرینت و کپی شما می شود. جهت خرید و دریافت قیمت انواع قطعات و مواد مصرفی دستگاه کپی ریکو، از جمله وب کلینر ریکو می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید و برای داستن بهترین محصول با مناسب ترین قیمت از همکاران واحد فروش ما مشاوره دریافت نمایید.

عمده فروشی انواع وب کلینر دستگاه های فتوکپی

یکی از مهم ترین تفاوت وب کلینر اورجینال با نمونه های طرح در میزان کنتور چاپ و کیفیت و شفافیت در خروجی و مدت طول استفاده شان می باشد. انتخاب و خرید از یک نمایندگی رسمی فروش ضمن کاهش قیمت نهایی و حذف واسطه ها خرید مطمئن را برایتان به ارمغان می آورد. اما اگر می خواهید وب های باکیفیت درجه یک استفاده کنید ما به شما مرغوب ترین را معرفی می کنیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید