قیمت خرید ست تونر رنگی فابریک ریکو

خرید، فروش و دریافت قیمت تونر رنگی فابریک ریکو اصل اورجینال برای مدل C6501 و C7501 از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت این و سایر قطعات و مواد مصرفی با ما همراه باشید.

تونر ریکو چیست و چه کاربردی دارد؟

شرکت بزرگ ریکو یکی از کمپانی های معتبر دهه های گذشته فعال در زمینه ماشین های اداری و تجهیزات الکترونیک می باشد. این شرکت در زمینه دستگاه های کپی پیشرفت بسیاری داشته و علاوه بر ساخت انواع مدل دستگاه های ریکو سیاه سفید در زمینه ساخت دستگاه های کپی رنگی لیزری نیز موفق بوده است. تونر رنگی فابریک ریکو یکی از مواد مصرفی مهم در دستگاه کپی رنگی ریکو می باشد. استفاده از تونر اصلی و اورجینال در دستگاه های کپی رنگی ریکو نقش بسزایی در کیفیت چاپ و پرینت برایتان دارد.

تونر رنگی فابریک ریکو

نقش تونر ریکو در دستگاه چاپ

تونر یا همان پودر سبک در دستگاه های کپی و پرینتر لیزری رنگی یا سیاه سفید استفاده می شود که نقش نتیجه نهایی آن خروج کاغذ حاوی تصویر چاپ مورد نظر می باشد. استفاده از ست تونر رنگی فابریک ریکو اصل اورجینال سبب افزایش عمر و کارایی دستگاه و همچنین افزایش کیفیت چاپ مان می گردد. تونرها از ترکیب خاص ذرات نمک و کربن ساخته شده اند و برای ایجاد نقش چاپ به وسیله دولوپر که همان پودر سنگین یا حامل نیز گفته می شود جهت نشستن بر روی سطح درام با یکدیگر مخلوط می شوند.

تونر رنگی فابریک ریکو

بهترین مارک تونر رنگی در ایران

استفاده از تونر رنگی فابریک ریکو اصل اورجینال و خرید آن از یک مرکز معتبر فروش یا نمایندگی های پخش سبب می شود شما کالا با اصالت و با کیفیت را خریداری کنید و با اطمینان خاطر از آن استفاده می نمایید. خرید از نمایندگی های فروش از جمله شرکت افزار گستر سبب حذف واسطه گری و کاهش قیمت خرید برایتان می گردد. همان طور که می دانید تمامی تونرهای فابریک وارداتی می باشند و از کشور های مختلف اروپایی و آسیایی ازجمله چین و ژاپن و ترکیه و… وارد کشورمان می شود.
سطح قیمتی ست تونر رنگی فابریک ریکو نسبت به تونرهای مشابه بیشتر بوده و باید هزینه بیشتری را بابت خرید محصولات اورجینال بپردازید اما نگران نباشید. در عوض باعث افزایش عمر و کارایی دستگاه و کاهش هزینه پرداخت به سرویس دوره ای دستگاه می گردد.

تونر رنگی فابریک ریکو

خرید و دریافت قیمت تونر رنگی فابریک ریکو

شما می توانید جهت دریافت قیمت خرید تونر رنگی فابریک ریکو ست اورجینال و یا سایر ملزومات و موارد مصرفی و قطعات دستگاه های کپی، پرینتر، پلاتر، کاتر، ریسوگراف و… ضمن دریافت مشاوره از طریق واحد فروش ما، بهترین و مناسب ترین محصول را در ارتباط با دستگاه تان خریداری نمایید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور دریافت نمایید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و همچنین جشنواره های فروش ویژه شرکت، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید