قیمت خرید تونر شارژ 17A اچ پی درجه یک

دریافت قیمت و خرید تونر شارژ 17A اچ پی 60 گرمی مخصوص کارتریج 17A HP با مرغوب ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت آخرین قیمت و ثبت سفارش خرید تونر شارژی 17A اچ پی به صورت عمده یا تکی با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

تونر شارژ مخصوص 17A اچ پی

دستگاه های پرینتر HP از معروف ترین و شناخته شده ترین دستگاه های چاپ رنگی و سیاه سفید لیزری شناخته شده در ایران و جهان می باشد که به وفور شاهد خریداری و استفاده از طرف افراد و ادارات و شرکت ها می باشیم. امروزه کمتر سازمان یا اداره ای را شاهدیم که یک دستگاه پرینتر در اختیار خود و کارمندانش نباشد.

تونر شارژ 17A اچ پی

از این رو دستگاه های پرینتر HP از بهترین و کارآمدترین دستگاه های چاپ می باشد که شاهد استفاده از آنها از سمت کاربران می باشیم. دستگاه های پرینتر لیزری اچ پی همان طور که می دانید از پودر خشک که به آن اصطلاحا تونر گفته می شود بهره می برند. کیفیت تونر استفاده شده در درون کارتریج های لیزری ارتباط مستقیم با کیفیت و چاپ یا پرینت خروجی شما دارد. داشتن یک تونر خوب و با کیفیت شما را در داشتن حس خوب کار با پرینتر دو چندان می نماید.

مشکل شارژ کارتریج HP 17a

در کارتریج HP ۱۷a نمونه پودر شارژ به خصوص و دانه های بسیار ریز و کروی شکل استفاده شده است که در هیچ یک از نمونه های پودر شارژ یا تونر های استفاده شده در سایر کارتریج های لیزری HP نمیتوان مشابه آن را یافت.

تونر شارژ 17A اچ پی

این ذرات با ابعاد بسیار کوچک و شکل منحصر به فرد خود باعث می گردند تا علاوه بر کیفیت فوق العاده بالاتر در چاپ تصاویر و متن ها به نسبت سایر کارتریج های عمومی در بازار، چنانچه فردی قصد تقلب و یا شارژ کارتریج را داشته باشد علاوه بر از کار افتادن کارتریج HP ۱۷a موجب خراب شدن ایمیج درام و در نهایت کثیف و سیاه چاپ کردن زمینه تصاویر و متن متنها در پرینتر گردد.

وزن تونر شارژی 17A اچ پی چقدر است؟

تونر شارژ 17A اچ پی در بسته بندی کوچک به صورت بطری پلاستیکی یکبار شارژ می باشد. لازم به ذکر است که این تونر 60 گرم و مختص کارتریج 17A قابل استفاده است. این تونر تخصصی بوده و مشکل عدم شارژ این کارتریج را حل می نماید.

تهیه و خرید کارتریج تونر شارژ 17A اچ پی مرغوب

در ایران به دلیل نوسان های زیاد و شدید قیمت ارز به دلیل وارداتی بودن سبب شده قبل از خرید تونر 17A اچ پی از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید. شما می توانید جهت دریافت قیمت تونر شارژ 17A اچ پی با مرغوب ترین کیفیت به صورت عمده ویژه همکاران و فروشندگان در سراسر ایران و یا مشتریان گرامی به صورت تک فروش با مناسب ترین قیمت با ما در ارتباط باشید.

تونر شارژ 17A اچ پی

جهت ثبت سفارش خود با واحد فروش ما در تماس باشید. ما سفارش شما را در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال می نماییم. جهت دریافت آخرین اخبار و مطلع شدن از جشنواره های فروش ویژه و تخفیف های شرکت افزار گستر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید