قیمت خرید تونر شارژ کونیکا 450 وی جی

خرید و دریافت قیمت فروش تونر شارژ کونیکا 450، 350، 451، 452، 552، 652 از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تونرهای شارژ در کشور مان ایران می باشد و با توجه به کیفیت آن از سطح قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و طرفداران گسترده ای را دارد.

 

خرید تونر شارژ کونیکا 450 از نمایندگی رسمی فروش افزار گستر به صورت عمده و تک ست و تک رنگ میسر گردیده است. جهت دریافت قیمت محصولات VG از جمله ست تونر شارژ کونیکا 450 می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید، ما را در ادامه این مطلب همراهی نمایید.

کاربرد اصلی تونر کونیکا VG شارژ

تونر کونیکا VG برای تمامی دستگاه های کپی رنگی کونیکا مینولتا سری:

C350
C450
C451
C452
C552
C652
و…

بسیار مناسب و مطلوب می باشد. از ویژگی های تونر شارژ کونیکا 450 رنگی کیفیت بالا چاپ و تعداد برگ آن می باشد. تونرهای رنگی کونیکا در ۲ وزن ۲۳۰ گرم و ۲۵۵ گرم بسته بندی شده اند و به صورت ست کامل یا تک رنگ توسط مجموعه ما برای شما عزیزان قابل خرید می باشد. این تونر از میزان تونر ضایعات بسیار کمی برخوردار است و در صورت سالم و سرحال بودن دستگاه به مصرف تونر آن به صورت کاملا بهینه خواهد بود.

تونر شارژ کونیکا 450

کیفیت بالا تونر شارژ کونیکا 450

از ویژگی های بارز این تونر کیفیت خوب تونر و سازگاری آن با دستگاه های کپی رنگی مینولتا می باشد. بدین صورت که جوری طراحی و تولید شده اند که متناسب با همه مدل دستگاه، تونر یونیورسال با کیفیت بوده و قابلیت استفاده را دارند. این تونر جذب بالا توسط دولوپر دارد و به خوبی نقش بر روی ایمیج درام قرار می گیرد و نهایتا کاغذ چاپ مطلوب ما را فراهم می آورد.

تونر شارژ کونیکا 450

اجزای سازنده تونر کونیکا VG شارژ

لازم به ذکر است که تونر شارژ کونیکا 450 تولید شده از سوی بهترین کمپانی کشور ژاپن می باشد و کیفیت برابر با تونرهای فابریک کونیکا دارند‌. این ویژگی باعث شده که طرفداران زیادی در ایران به خود اختصاص دهد. تونر شارژ کونیکا 450 از ذرات ریز کربن به عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده تونر می باشند که با کدهای رنگ اختصاصی ۴ رنگ در دستگاه های کپی که اصطلاحا همان CMYK می باشد تولید گردیده اند.

تونر شارژ کونیکا 450

خرید عمده تونر شارژ کونیکا 450 با کیفیت

این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که محصولی مطمئن و با کیفیت را چه به صورت پخش عمده و همکاری، چه به صورت خرده و تک ست یا تک رنگ برای شما عزیزان در کوتاه ترین مدت به سراسر ایران با مناسب ترین قیمت در بازار ایران و تهران عرصه نماییم. شما می توانید جهت دریافت قیمت تمامی محصولات ماشین های اداری از جمله انواع تونر های فابریک و شارژ، قطعات و مواد مصرفی اورجینال با طرح با کیفیت با واحد فروش یا مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید