قیمت خرید تونر شارژ برادر با کیفیت

خرید و دریافت قیمت تونر شارژ برادر انواع مدل ۲۱۴۰، ۲۱۵۰، ۲۲۳۰، ۲۲۴۰، ۲۰۳۵، ۲۰۳۷، ۵۳۴۰، ۵۳۵۰ به صورت پخش عمده ویژه همکاران در سراسر کشور و خرید تکی برای مشتریان امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت عمده و تکی با واحد فروش ما در تماس باشید.

آشنایی مختصر با تونر برادر

کمپانی برادر یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های فعال در حوزه ماشین های اداری می باشد. دستگاه های کپی و پرینتر برادر در انواع مدل های خانگی، اداری و صنعتی ساخته و تولید و به سراسر جهان عرضه می گردد. یکی از اصلی ترین مواد مصرفی که استفاده بسیار زیاد دارد و به عنوان سوخت این دستگاه ها استفاده می گردد به آن پودر تونر یا اصطلاحاً پودر سبک نیز می‌گویند که از ترکیب خاص عنصر کربن ساخته می شود. تونر شارژ برادر یکی از این تونرهای با کیفیت و با اصالت دستگاه های پرینتر می باشد. این تونر از کارایی و تعداد چاپ بالا برخوردار می باشد.

تونر شارژ برادر

نگهداری صحیح تونر برادر خارج از دستگاه

تونر شارژ برادر شارژی لازم است که در شرایط به خصوصی نگه داری شود تا کیفیت خود را در درون و بیرون دستگاه (قبل از مصرف) حفظ نماید. چند مورد اصلی که باید لحاظ گردد نگهداری در دمای اتاق و دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت هوا قرار گیرد. تونر به دلیل ذرات بسیار ریز خود در اثر مجاورت با نور خورشید و گرما و رطوبت باعث رنگ پریدگی و سنگ شدن و گوله شدن تونر می گردد که دیگر به هیچ عنوان قابل استفاده در دستگاه نیست و اگر ناخودآگاه در درون دستگاه استفاده شود باعث خرابی دستگاه و کارتریج می شود.

تونر شارژ برادر

اهمیت انتخاب تونر شارژ برادر با کیفیت

تهیه و خرید تونر شارژ برادر یا تونر برادر ویستا، تندر، آی پلاس،  وی جی و… به صورت مستقیم و بدون واسطه از یک نمایندگی پخش فروش محصولات ماشین های اداری یا واردکنندگان معتبر برندهای برادر باعث کاهش هزینه و خرید ارزان قیمت برای مشتریان گرامی می شود. شرکت افزار گستر اقدام به واردات و پخش انواع دستگاه ها و قطعات و مواد مصرفی اورجینال و فابریک و انواع تونرهای فابریکی و شارژی می نماید.

تونر شارژ برادر

نمایندگی فروش و پخش تونر شارژ برادر

با توجه به نوسان زیاد قیمت ارز و دلار در کشورمان و وارداتی بودن تمامی محصولات با دلار قیمت ثابتی قابل ارائه نیست و دائما قیمت ها متغیر بوده. جهت خرید و دریافت آخرین قیمت تونر شارژ برادر به صورت عمده و خرده می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

ضمن دریافت مشاوره رایگان بهترین محصول مورد نیاز خود را انتخاب و نسبت به خرید با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت اقدام نمایید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و لیست قیمت محصولات و فروش های ویژه تخفیف محصولات ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید