قیمت خرید تونر تندر مارشال فابریک ۱ کیلویی

دریافت قیمت و خرید تونر تندر مارشال فابریک ۱ کیلویی hp با مناسب ترین قیمت از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. قیمت آن نیز به دلیل فروش مستقیم از نمایندگی رسمی پخش بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

 

خرید تونر تندر مارشال اورجینال با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخت امکان پذیر شده است. جهت دریافت قیمت و مشاوره انواع تونرهای شارژی در بازار ایران و تهران می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

عرضه تونر مارشال تندر

دستگاه های پرینتر HP از معروف ترین و شناخته شده ترین دستگاه های چاپ رنگی و سیاه سفید شناخته شده در ایران جهان می باشد که به وفور شاهد خریداری و استفاده از طرف افراد و ادارات و شرکت ها می باشیم. امروزه کمتر سازمان یا اداره ای را شاهدیم که یک پرینتر در اختیار خود و کارمندانش نباشد.

تونر تندر مارشال

از این رو دستگاه های پرینتر HP از بهترین و کارآمدترین دستگاه های چاپ می باشد که شاهد استفاده از آنها از سمت کاربران می باشیم. پرینترهای لیزری HP همان طور که می دانید از پودر خشک که به آن اصطلاحا تونر گفته می شود بهره می برند. کیفیت تونر استفاده شده در درون کارتریج های لیزری ارتباط مستقیم با کیفیت و چاپ یا پرینت خروجی شما دارد. داشتن یک تونر خوب و با کیفیت شما را در داشتن حس خوب کار با پرینتر دو چندان می نماید.

کیفیت استثنایی تونر مارشال تندر در پرینت

تا کنون در بازار ایران به دلیل فرمولاسیون خاص این تونر هنوز نتوانسته ایم تونر ایرانی با کیفیت را تولید نماییم و این محصول را از کشورهای صاحب برند از جمله ژاپن، چین و تایوان یا کشورهای اروپایی خریداری و وارد کشور می شوند‌. یکی از مرغوب ترین تونر تندر مارشال می باشد که از طریق واردات به کشورمان می آید که در ایران بسته بندی و روانه بازار می گردد.

تونر تندر مارشال

این تونر به سبب ساخته شده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با طراحی و ساخت دستگاه های پرینتر HP از کیفیت بالایی برخوردار است. این تونر در مقایسه با سایر تونرهای شارژی کارتریج در بازار از تعداد چاپ خوبی برخوردار بوده و از میزان ضایعات تونر اندکی برخوردار است که همین امر باعث افزایش تعداد پرینت در هر بار شارژ کارتریج می گردد.

وزن خالص تونر مارشال چقدر است؟

خرید تونر تندر مارشال در بسته بندی های یک کیلویی(۱۰۰۰ گرم) به صورت بطری پلاستیکی می باشد. لازم به ذکر است که این تونر مختص کارتریج های کوچک قابل استفاده است که اغلب پرینترهای تک کاره را در برمی‌گیرد. به طور میانگین این تونر برای ۸ تا ۱۰ مرتبه شارژ کارتریج مورد استفاده کاربران قرار گرفته و قابلیت شارژ را دارد.

خرید تونر مارشال اصلی با مناسب ترین قیمت

در ایران به دلیل نوسان های زیاد و شدید قیمت ارز به دلیل وارداتی بودن سبب شده قبل از خرید تونر مارشال تندر، آخرین قیمت این محصول را از ما مطلع شوید.

تونر تندر مارشال

شما می توانید جهت دریافت قیمت خرید این تونر اورجینال باکیفیت به صورت عمده ویژه همکاران و فروشندگان در سراسر ایران و یا مشتریان گرامی به صورت تک فروش با مناسب ترین قیمت با ما در ارتباط باشید و جهت ثبت سفارش خود با واحد فروش ما در تماس باشید. ما سفارش شما را در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال می نماییم.

 

جهت دریافت آخرین اخبار و مطلع شدن از جشنواره های فروش ویژه و تخفیف های شرکت افزار گستر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید