قیمت خرید بلید درام ریکو آفیشیو کپی پلاس

قیمت، خرید بلید درام ریکو MP9000، MP8000، MP7000، MP6000، MP5000، MP4000، MP2000، 1060، 2060، 1075، 2075، اصل برند کپی پلاس از طریق وب سایت شرکت افزار گستر به صورت عمده و تکی امکان پذیر می باشد. برای دریافت قیمت بلید درام ریکو و سایر مدل های دستگاه ریکو با ما همراه باشید. شما می توانید محصول خود را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت خریداری و تحویل بگیرید.

 

جهت خرید و دریافت آخرین قیمت قطعات درجه یک کپی ریکو آفیشیو با واحد فروش ما در ارتباط باشید. بلید درام ریکو از مواد مصرفی دستگاه های کپی ریکو به حساب می آید و در برند و مدل های مختلف به فروش می رسد.

وظایف انواع بلید در پرینتر و کپی

بلیدها یکی از قطعات مصرفی در دستگاه های کپی و کارتریج های پرینتر لیزری می باشد که با قطعه درام همراه است و به زبان ساده وظیفه این قطعه را می توان جمع آوری تونرهای ضائد از دور قطر درام در هر دور پرینت یا کپی نامید.

بلید درام ریکو

بلیدها با توجه به مدل و قدرت دستگاه از اندازه و شکل های متفاوت ساخته شده اند که عمدتا از یک تکه پلاستیک صاف و شفاف به یک بدنه فلزی متصل می شود. یکی از این بلیدها را می توان در دستگاه کپی ریکو که از بلیدها در اندازه های مختلف تشکیل شده است نام برد.

آموزش نحوه تعویض بلید درام ریکو در دستگاه کپی

نحوه تعویض بلید درام ریکو بدین صورت می باشد. در ابتدا باید گفت که اگر مسلط به سرویس کاری نیستید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید اقدام به تعویض بلید دستگاه ریکو خود نکنید که دچار خسارت و خرابی به یونیت درام و سایر بخش های دستگاه تان می گردد. بلید و درام هر دو در کنار هم و در یونیت ایمیج یا یونیت درام قرار دارند.

بلید درام ریکو

عرضه لوازم جانبی و قطعات پرینتر و کپی ریکو

خرید و عرضه انواع بلید درام ریکو ساخته شده از بهترین مواد با بالاترین کیفیت استاندارد کمپانی های ژاپن و چین می باشد. خرید محصولات ماشین های اداری از نمایندگی های معتبر یا مراکز فروش عمده باعث حذف واسطه و کاهش قیمت و از همه مهم تر داشتن یک انتخاب مطمئن و با کیفیت است.

بلید درام ریکو

فروشگاه افزار گستر با تنوع بالا محصولات خود در زمینه پخش و فروش انواع تونر و قطعات و ملزومات ماشین های اداری پیشتاز در این صنف می باشد.

قیمت روز بلید ریکو آفیشیو درجه یک

خرید و پخش عمده یا تکی تمامی محصولات از جمله بلید درام ریکو به سراسر کشور با کوتاه ترین زمان امکان پذیر می باشد کافیست جهت دریافت آخرین قیمت محصولات و دریافت مشاوره از همکارانمان، با واحد فروش ما در ارتباط باشید و نسبت به خرید و ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

 

قیمت روز بلید ریکو آفیشیو درجه یک

ضمنا شما همکاران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار و قیمت ها و اطلاع از جشنواره های فروش ویژه ما در مناسبت های مختلف ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید