فروش ویژه تونر کونیکا ۶۵۲

خرید و دریافت قیمت فروش تونر کونیکا ۶۵۲ ۵۵۲ ۴۵۲ از طریق وب سایت شرکت افزار گستر به صورت نمایندگی فروش عمده و خرده ویژه همکاران و مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید تونر کونیکا ۶۵۲ با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

تعداد چاپ با تونر اورجینال کونیکا

تونر کونیکا ۶۵۲ یکی از مرغوب ترین بهترین ست تونرهای دستگاه های کونیکا مینولتا رنگی در دنیا می باشد. به دلیل تکنولوژی ساخت دقیق توسط خود کمپانی مینولتا و سازگاری و سینک بالا دستگاه با تونر سبب شده این تونر بسیار کم مصرف و بهینه و با کم‌ترین میزان زائد مورد استفاده قرار گیرد.

تونر کونیکا 652

 

اگر شما چاپی در ابعاد A4 با میزان پوشش رنگ ۵ درصد داشته باشید این ست تونر فابریک و اورجینال بیش از ۴۰ هراز برگ را برایتان جواب گو خواهد بود. ولی این عدد و کنتور بستگی به میزان تونری که در چاپ شما مصرف می‌گردد بستگی دارد بدین صورت که اگر چاپ شما تمام صفحه رو تونر پوشش دهد مسلم است تعداد کنتور چاپ و پرینت کاهش پیدا خواهد کرد.

وزن تونر کونیکا مینولتا چقدر است؟

ست تونر کونیکا ۶۵۲ مینولتا همان طور که می دانید از ۴ رنگ آبی و قرمز و زرد و مشکی تشکیل شده اند و در سری ۲ دستگاه ها به دلیل بزرگتر بودن یونیت درام مشکی حجم تونر مشکی به دلیل استفاده بیشتر از آن، بزرگ تر تعبیه و ساخته شده است. به همین دلیل وزن کارتریج تونر مشکی در ست ۲۵۵ گرم، به صورت ۳۰۰ گرم می باشد اما در ست ۲۳۰ گرم همان وزن یکسان را دارد.

کیفیت بالا تونر کونیکا در چاپ

اگر جزو کسانی هستین که کیفیت چاپ و پرینت برایتان بسیار مهم و دغدغه برانگیز است کارتریج تونر کونیکا ۶۵۲ بهترین و نهایی ترین پیشنهاد و انتخاب برایتان می باشد. ست تونر کونیکا ۶۵۲ مینولتا شما را در داشتن بهترین چاپ و کپی در صورتی که دستگاه تان از وضعیت فیزیکی سالمی برخوردار باشد همراه بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

تونر کونیکا 652

هرچند باید گفت که قیمت تونر کونیکا ۶۵۲ در مقایسه با سایر تونرهای فابریک و شارژی به چند برابر قیمت نیز می رسد و از قیمت بالایی در بازار ایران برخوردار است. اگر مشکلی در بخش هزینه برای این محصول ندارید این بهترین گزینه ما برای شما می باشد.

قیمت خرید تونر تونر کونیکا ۶۵۲ رنگی

واردات تونر کونیکا ۶۵۲ به کشور به دلیل نوسانات قیمت ارز به شدت متلاطم بوده و همیشه سیر صعودی داشته و گاها برای افراد صرفه اقتصادی نداشته که چیزی بین ۴.۵ تا ۵ میلیون صرف خرید این محصول نمایند. قیمت خرید تونر کونیکا ۶۵۲ و ۵۵۲ و ۴۵۲ رنگی دستگاه مینولتا همیشه در حال تغییر بوده و نرخ ثابتی را برای آن نمی توان در نظر گرفت.

تونر کونیکا 652

جهت خرید و دریافت آخرین قیمت عمده و تک ستی محصولات دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا از جمله ست تونر کونیکا ۶۵۲ می توانید با واحد فروش ما در تماس و ارتباط باشید و جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید. جهت دریافت آخرین مطالب و اخبار فروش ویژه محصولات و تخفیف های شرکت افزار گستر میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید