عرضه مستقیم تونر کونیکا C450 چهار رنگ

خرید و دریافت قیمت فروش تونر کونیکا C652، C552، C452، C451، C350، C450 به صورت پخش عمده ویژه همکاران در سراسر کشور و خرید تکی برای مشتریان امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت عمده و تکی با واحد فروش ما در تماس باشید.

آشنایی مختصر با تونر کونیکا

کمپانی کونیکا مینولتا یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های فعال در حوزه ماشین های اداری می باشد. دستگاه های کپی و پرینتر کونیکا در انواع مدل های خانگی، اداری و صنعتی ساخته و تولید و به سراسر جهان عرضه می گردد.

تونر کونیکا C450

یکی از اصلی ترین مواد مصرفی که استفاده بسیار زیاد دارد و به عنوان سوخت این دستگاه ها استفاده می گردد به آن پودر تونر یا اصطلاحاً پودر سبک نیز می‌گویند که از ترکیب خاص عنصر کربن ساخته می شود. تونر کونیکا C450 یکی از این تونرهای با کیفیت و با اصالت دستگاه های کونیکا رنگی می باشد. این تونر از کارایی و تعداد چاپ بالا برخوردار می باشد.

نگهداری صحیح تونر کونیکا خارج از دستگاه

تونر کونیکا C450 شارژی لازم است که در شرایط به خصوصی نگه داری شود تا کیفیت خود را در درون و بیرون دستگاه (قبل از مصرف) حفظ نماید. چند مورد اصلی که باید لحاظ گردد نگهداری در دمای اتاق و دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت هوا قرار گیرد.

تونر کونیکا C450

تونر به دلیل ذرات بسیار ریز خود در اثر مجاورت با نور خورشید و گرما و رطوبت باعث رنگ پریدگی و سنگ شدن و گوله شدن تونر می گردد که دیگر به هیچ عنوان قابل استفاده در دستگاه نیست و اگر ناخودآگاه در درون دستگاه استفاده شود باعث خرابی دستگاه و یونیت درام می شود.

اهمیت انتخاب تونر کونیکا C450 با کیفیت

تهیه و خرید تونر کونیکا C450 وی جی به صورت مستقیم و بدون واسطه از یک نمایندگی پخش فروش محصولات ماشین های اداری یا واردکنندگان معتبر برندهای برادر باعث کاهش هزینه و خرید ارزان قیمت برای مشتریان گرامی می شود. شرکت افزار گستر اقدام به واردات و پخش انواع دستگاه ها و قطعات و مواد مصرفی اورجینال و فابریک و انواع تونرهای فابریکی و شارژی می نماید.

تونر کونیکا C450

نمایندگی فروش و پخش تونر کونیکا C450

با توجه به نوسان زیاد قیمت ارز و دلار در کشورمان و وارداتی بودن تمامی محصولات با دلار قیمت ثابتی قابل ارائه نیست و دائما قیمت ها متغیر بوده. جهت خرید و دریافت آخرین قیمت تونر کونیکا C450 به صورت عمده و خرده می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

ضمن دریافت مشاوره رایگان بهترین محصول مورد نیاز خود را انتخاب و نسبت به خرید با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت اقدام نمایید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و لیست قیمت محصولات و فروش های ویژه تخفیف محصولات ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید