دولوپر فابریک شارپ AR 455ND به قیمت عمده

فروش و دریافت قیمت خرید دولوپر فابریک شارپ AR 455ND اورجینال با مناسب ترین قیمت از طریق وب سایت افزار گستر به صورت عمده و تکی ویژه همکاران و مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت دولوپر فابریک شارپ AR 455ND با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

آشنایی با مدل های متنوع دولوپر شارپ

همان طور که مستحضرید کمپانی شارپ یکی از کمپانی های بزرگ دنیا در زمینه طراحی و تولید دستگاه های دیجیتال می باشد. یکی از این بخش تولید مربوط به تولید انبوه دستگاه های ماشین های اداری از قبیل کپی و پرینتر در اقسام رنگی و سیاه سفید می باشد.

دولوپر فابریک شارپ AR 455ND

دستگاه های کپی لیزری از قطعه مصرفی خاصی جهت جذب تونر برای فرایند چاپ بر روی درام استفاده می کند که به آن در اصطلاح پودر سنگین یا دولوپر می گویند. معادل انگلیسی واژه پودر سنگین همان «Carrier» می باشد که به معنای «حامل» نیز ترجمه می گردد.

 

این پودر وظیفه باردار نمودن و جذب تونر جهت انتقال بر روی درام را ایفا می نماید و نقش مهمی در فرایند چاپ دارد. یکی از این پودرهای دولوپر برای دستگاه های کپی سیاه سفید شارپ دولوپر فابریک شارپ AR 455ND می باشد که کیفیتی درجه یک و اورجینال دارد.

ویژگی های دولوپر شارپ AR 455ND

دولوپر فابریک شارپ AR 455ND به دلیل اورجینال و فابریک بودن، به خاطر ساخته شدن از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی دقیق طراحی متناسب با مدل دستگاه خود توسط کمپانی شارپ باعث افزایش کارکرد دولوپر و ماندگاری بالا در دراز مدت شده است.

دولوپر فابریک شارپ AR 455ND

یکی از این ویژگی اصلی جذب پرقدرت ذرات تونر است که سبب می شود در طی مرحله به مرحله فرایند چاپ تونر را تثبیت نماید. جالب است که بدانید دولوپر خود در فرایند کپی و پرینت مورد استفاده قرار نمی گیرد و عملکرد مشابه به انسولین در بدن انسان دارد. در چرخه تونر را همراهی می‌ کند ولی خود مصرف نمی شود.

مقایسه دولوپر شارپ و ریکو

همان طور که گفتیم یکی از مدل های دولوپر در این دستگاه ها، دولوپر فابریک شارپ AR 455ND می باشد. سایر دستگاه های کپی لیزری نیز از دولوپر یا همان پودر سنگین استفاده می نمایند. یکی از این دستگاه ها که اتفاقا در ایران از آن در مراکز چاپ و نشر و دفاتر فنی چاپ به وفور می بینیم سری دستگاه های کپی ریکو آفیشیو می باشد.

دولوپر فابریک شارپ AR 455ND

یکی از عمده تفاوت های اصلی دولوپر در این دستگاه ها به حجم تانک دولوپر که محل نگهداری و مخلوط کردن دولوپر با پودر تونر است می باشد. هرچقدر حجم کاری و قدرت دستگاه بیشتر باشید تانک دولوپر مسلما بزرگ تر خواهد بود. پس یقینا میزان استفاده و تزریق دولوپر و وزن آن ها متفاوت خواهد بود.

بازار عمده فروشی دولوپر فابریک شارپ AR 455ND

دولوپرها تماما وارداتی بوده و ساخته کشورهای مختلف از جمله ژاپن، کره و چین می باشند. این تعدد و تنوع باعث شده است که در کشورمان ایران برند و مدل های مختلف و مشابه به یکدیگر را ببینیم و اکثرا اوقات برای مشتریان و حتی سرویس کاران در انتخاب یک دولوپر فابریک شارپ AR 455ND اورجینال دچار شک و تردید می شوند.

 

این سبب شده است که افراد سودجو دولوپرهای ارزان قیمت و بی کیفیت را در قالب جنس اصل و اورجینال به افراد بفروشند. انتخاب و خرید یک دولوپر فابریک شارپ AR 455ND اورجینال از یک مرکز و نمایندگی پخش فروش محصولات ماشین های اداری یا یک فروشگاه رسمی سبب کاهش هزینه و حذف واسطه در خریدتان می گردد و باعث می شود که شما با خیالی آسوده و مطمئن محصول خود را خریداری نمایید.

 

شما می توانید جهت خرید و دریافت آخرین قیمت دولوپر فابریک شارپ AR 455ND و سایر قطعات و مواد مصرفی تمامی دستگاه های ماشین های اداری با ما واحد فروش شرکت در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود با مناسب ترین قیمت در بازار ایران و با بالاترین سطح کیفیت نمایید.
ضمنا می توانید جهت اطلاع از اخبار و قیمت محصولات و همچنین جشنواره های فروش ویژه ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید