خرید عمده تونر شارپ رنگی با مناسب ترین قیمت

دریافت قیمت خرید فروش تونر شارپ رنگی با کیفیت ژاپنی برای تمامی مدل های کپی رنگی شارپ از طریق فروشگاه افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت آخرین قیمت این محصول و سایر قطعات و مواد مصرفی دستگاه کپی رنگی شارپ با ما در ادامه همراه باشید.

استفاده ست تونر شارپ رنگی

کمپانی شارپ یکی از شرکت های بزرگ و چندملیتی جهان است که مبادرت به ساخت و تولید انواع دستگاه های الکترونیکی از جمله دستگاه های چاپ دیجیتال نموده. این شرکت در زمینه ساخت دستگاه های کپی اداری و صنعتی موفقیت های متعددی را در دهه های اخیر با توجه به نیاز جهان کسب نموده است. ساخت انواع دستگاه های کپی رنگی و سیاه سفید در انواع مدل مختلف و سایز های گوناگون از مهم ترین موارد تولید این شرکت بزرگ می باشد. دستگاه های کپی سیاه سفید از پودر تونر تک رنگ مشکی استفاده می کنند اما در دستگاه های کپی رنگی از ۴ ست تونر شارپ رنگی به صورت مجزا استفاده می گردد.

تونر شارپ رنگی

نقش تونر در دستگاه فتوکپی شارپ

تونر در دستگاه های کپی لیزری مورد استفاده قرار می‌گیرد چه لیزری سیاه سفید و چ رنگی. تونر نوعی پودر خاص از کربن می باشد که در درون کارتریج تونر تعبیه شده در درون دستگاه قرار دارد. تونر توسط دولوپر و یونیت شارژر دستگاه که دارای بار مغناطیسی است باعث بارور شدن تونر جهت نشستن و تثبیت نقش چاپ بر روی درام می گردد. انتخاب یک تونر شارپ رنگی با کیفیت و مطمئن سبب داشتن یک پرینت بسیار واضح و شفاف و خوش رنگ می شود و باعث افزایش عمر یونیت درام و دولوپر می گردد.

تونر شارپ رنگی

عرضه مستقیم تونر شارپ رنگی به صورت عمده

خرید محصول با کیفیت و اورجینال از یک مرکز پخش یا نمایندگی معتبر ماشین های اداری سبب کاهش هزینه خرید شما و حذف واسطه گری ها و سودجویی ها می شود. در بازار ماشین های اداری ایران به دلیل تنوع برندها و محصولات، سبب سردرگمی مشتریان در انتخاب محصول در میان این همه برند و تنوع می گردد. افراد متقلب و سودجو با عرضه تونر شارپ رنگی بی کیفیت و نامناسب با قیمت بسیار ارزان در بازار سبب شده آمد عده ای گول ارزانی را بخورند و از آنان خریداری نمایند.

تونر شارپ رنگی

با استفاده از یک تونر نامناسب در دستگاه تان سبب افت کیفیت، تخریب و تضعیف قطعات و یونیت درام و یونیت دولوپر می گردید که باعث صرفه هزینه زیاد و خسارت می گردید. خرید از یک نمایندگی معتبر سبب از بین رفتن تمامی نگرانی ها و خسارات شما می گردد. شرکت افزار گستر به عنوان واردکننده و نمایندگی رسمی در کشور شما را در خرید تمامی محصولات ماشین های اداری راهنمایی و همراهی می نماید.

دریافت قیمت و خرید ست کامل تونر شارپ رنگی

خرید تونر شارپ رنگی اورجینال یا شارژ درجه یک و باکیفیت از طریق وب سایت ما مسیر شده است. به دلیل نوسانات قیمت ارز در کشورمان قیمت ها روزانه دستخوش تغییرات بوده و شما مشتریان گرامی باید جهت دریافت آخرین قیمت محصولات و تونر شارپ رنگی با واحد فروش کا در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره جهت خرید مناسب و ثبت سفارش خود اقدام نمایید. جهت دریافت آخرین اخبار و قیمت تمامی ملزومات ماشین های اداری می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید و سفارش خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید