بازار خرید تونر شارژ کونیکا 452 درجه یک

قیمت فروش و خرید تونر شارژ کونیکا 452، 552، 652 با ارزان ترین قیمت ممکن به صورت عمده و خرده امکان پذیر است. استفاده از تونر شارژ کونیکا 452 به دلیل کیفیت و مقرون به صرفه بودن در ایران رو به افزایش می باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع تونر دستگاه های کونیکامینولتا می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

تونر شارژ کونیکا 452

امروزه با پیشرفت صنعت چاپ دیجیتال، شاهد تحول عظیم در آن می باشیم. ساخت دستگاه های چاپ رنگی پیشرفته در این میان نقش بسزایی دارند. یکی از دستگاه های پر طرفدار در ایران و جهان، دستگاه های کونیکا می باشند. این دستگاه ها بر خلاف دستگاه های کپی سیاه سفید از چهار یونیت درام مجزا تشکیل شده اند. دستگاه رنگی از 4 رنگ اصلی: آبی، قرمز، زرد و مشکی استفاده شده اند. در اختصار به این مود رنگی CMYK می گویند.

ملاک های انتخاب بهترین تونر شارژ کونیکا 452 چیست؟

کونیکا مینولتا یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه تولید انواع دستگاه های چاپ لیزری در دنیا می باشد. این دستگاه در ایران نیز طرفداران فراوانی دارد. بسیاری از دفاتر فنی و شرکت ها از محصولات این شرکت استفاده می کنند. یکی از پر استفاده ترین مواد مصرفی که کاربران با آن روبه رو هستند تونر می باشد. یکی از عوامل اصلی برای داشتن بهترین خروجی چاپ عکس و متن انتخاب تونر است!

تونر شارژ کونیکا 452

بیایید بررسی کنیم که تونر چیست و یک تونر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ تونر، نوعی پودری خاص با فشردگی و غلظت زیاد است. نکته‌ مهم در کیفیت پودر تونر، کوچک بودن ذرات تشکیل‌ دهنده‌ی آن می‌باشد. هر قدر ذرات پودر تونر کوچک‌تر باشند کیفیت چاپ بهتر خواهد بود. بر همین اساس شرکت هایی که مبادرت به ساخت تونر می کنند ذرات تونر تولید شده را به 8 میکرون رسانده اند.

نمایندگی رسمی پخش تونر شارژ کونیکا 452

هر چقدر کیفیت چاپ بهتر باشد مطمئناً کاربر بیشتر راضی خواهد بود. به این منظور بهترین گزینه کارتریج برای دستگاه های نامبرده همان کارتریج اصلی یا OEM کارخانه سازنده است. کمپانی ژاپنی کونیکا مینولتا از بهترین مواد اولیه تولیدی در ساخت و تولید این کارتریج ها استفاده می کند. انتخاب و خرید از یک نمایندگی رسمی فروش ضمن کاهش قیمت نهایی و حذف واسطه ها خرید مطمئن را برایتان به ارمغان می آورد. اما اگر می خواهید تونر شارژ کونیکا 452 استفاده کنید ما به شما مرغوب ترین تونرهای شارژ را معرفی می کنیم.

تونر شارژ کونیکا 452

قیمت خرید تونر شارژ کونیکا 452

برای دریافت قیمت روز تونر شارژ کونیکا 452 (با مناسب ترین قیمت) به صورت عمده یا تکی می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. همچنین در صورت وجود سوال می توانید با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید